Фірмовий стиль — це один із найбільш сучасних та актуальних видів реклами. Фактично – це особливий вид маркетингової комунікації із клієнтом.
Під фірмовим стилем розуміють набір колірних, графічних, словесних та інших постійних елементів, що забезпечують візуальну та смислову єдність товарів (послуг), всієї вихідної від фірми інформації, її внутрішньої та зовнішньої оформлення.
Використання фірмового стилю передбачає єдиний підхід до оформлення, колірних поєднань, образів у рекламі, ділових паперах, технічної та ділової документації, упаковці продукції та ін. >
- Іміджева функція. Формування та підтримка швидко впізнаваного, оригінального та привабливого образу компанії, що сприяє підвищенню її престижу та репутації. Позитивне сприйняття фірми цільовою аудиторією переноситься і її продукцію. Багато людей вважають якість товарів з відомим товарним знаком, що набагато перевершує якість анонімних виробів і готові заплатити за них більше.
- Ідентифікуюча функція. Фірмовий стиль сприяє ідентифікації товарів та реклами, вказує на їх зв'язок з фірмою та їх загальне походження.
- функція, що диференціює. Виділення товарів та реклами фірми із загальної маси аналогічних. Він є певним «інформаційним носієм» і допомагає споживачеві орієнтуватися у потоці товарів та реклами, полегшує процес вибору.
Розробка єдиного корпоративного стилю компанії є першим і найголовнішим етапом при підготовці рекламної та маркетингової стратегій розвитку. Це найуспішніша інвестиція для вашого бізнесу!