Про нас
Що отримує клієнт звертаючись до нас
Продукція
Офсетний друк
Офсетний друк (англ. offset) — спосіб друкування, при якому фарба з друкарської форми передається під тиском на проміжну еластичну поверхню гумового полотна, а з неї на папір або інший друкований матеріал.
У порівнянні з іншими видами друку, офсет відрізняється високою чіткістю і яскравістю наноситься зображення. Цим способом, можна друкувати будь-яку продукцію – як в 1-2-3 фарби будь-якими стандартними CMYK-фарбами або фарбами Pantone, так і повнокольоровий в 4 фарби.
Широкоформатний друк
Широкоформатний друк – основний спосіб, в зовнішній рекламі, виготовлення барвистих повнокольорових зображень будь-яких розмірів. Найбільш розповсюдженний в даний час стали верстати для виготовлення великих зображень шириною друкованого поля 3,2м. Для високоточною друку найбільш поширені верстати шириною – 1,6 и 2 м. Дане обладнання може застосовуватися як для широкоформатного друку плакатів площею менше 1 м2 так і величезних рекламних брандмауерів розміром по 5000 – 15000 м2, хоча і такий розмір зовсім не межа …
Для того щоб рекламне виготовлений рекламний банер або плакат міг служити вам 2-5 років, в технології - широкоформатний друк – застосовуються екосольвентні і сольвентні чорнило, що забезпечують можливість їх застосування для вулиць.
ДетальнішеЦифровий друк
Цифровий друк — виготовлення тиражної друкованої продукції за допомогою «цифрового» обладнання. Під цифровим обладнанням розуміють пристрої друкують безпосередньо з електронних файлів, одержуваних від робочих станцій, і використовується не офсетний технологію, а технології прямого нанесення фарб, так само як в принтерах і ризографах. Правильніше було б назвати цей спосіб друку " друк без застосування речових друкованих форм".
Умовно цифровий друк можна поділити на два види:
Листова цифровий друк
Рулонний цифровий друк
Переваги цифрового друку:
Швидкість, відсутність додрукарської підготовки і процес друку знижують до мінімуму втрати часу.
Друк даними способом відрізняється високою якістю зображення, оскільки поєднання кольорів контролює комп'ютер. Навіть після першого відбитка листа можливо внести коректування кольору. Вартість пробного відбитка буде дорівнює вартості однієї копії. Ідеальне рішення для друку малотиражної рекламної продукції.
Фірмовий стиль
Фірмовий стиль — це один з найбільш сучасних і актуальних видів реклами. Фактично & ndash; це особливий вид маркетингової комунікації з клієнтом.
Під фірмовим стилем розуміють набір колірних, графічних, словесних та інших постійних елементів, що забезпечують візуальну і смислову єдність товарів (послуг), всієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього і зовнішнього оформлення. Використання фірмового стилю передбачає єдиний підхід до оформлення, колірних сполучень, образам в рекламі, ділових паперах, технічної та ділової документації, упаковці продукції та ін.
Фірмовий стиль виконує наступні важливі функції.
Іміджева функція. Формування та підтримка швидко впізнаваного, оригінального і привабливого образу компанії, що сприяє підвищенню її престижу і репутації. Позитивне сприйняття фірми цільовою аудиторією переноситься і на її продукцію. Багато людей вважають якість товарів з відомим товарним знаком набагато перевершує якість анонімних виробів і готові заплатити за них більше.
Ідентифікує функція. Фірмовий стиль сприяє ідентифікації товарів і реклами, вказує на їх зв'язок з фірмою і їх спільне походження.
Дифференцирующая функція. Виділення товарів і реклами фірми із загальної маси аналогічних. Він є певним « інформаційним носієм » і допомагає споживачеві орієнтуватися в потоці товарів і реклами, полегшує процес вибору.
Розробка єдиного корпоративного стилю компанії є першим і найголовнішим етапом при підготовці рекламної та маркетингової стратегій розвитку. Це найбільш вдала інвестиція для вашого бізнесу!
Верстка поліграфії
Верстка є складовою частиною макетування. Процес розміщення текстових і ілюстративних блоків по полю формату з урахуванням дизайну макету
і вимог правопису.
Сучасна верстка виробляється за допомогою спеціального програмного забезпечення. Головною її метою є надання матеріалу в максимально зручною, приємною і зрозумілою для споживача формі. Фахівці нашої компанії здійснюють, високоякісну верстку різного ступеня складності: від простих текстів, до спеціалізованих технічних видань
з безліччю схем, таблиць і графіків.
Дизайн
Варто розуміти, що дизайн поліграфії – це не тільки логотип і назву, внесені на бланк замовлення або розташовані в верхньому кутку рекламної листівки. Те, як виглядає та чи інша папір, як розташований в ній текст, наскільки він удобочитаем, які кольори використані при оформленні документів – все це можна назвати дизайном поліграфії. Дизайн поліграфії – це форми і конструкції, фотозйомка і сканування, графіки, схеми, верстка, колажі.
Саме завдяки дизайну поліграфії Ваша візитна картка, бланк річного звіту, каталог продукції компанії або буклет можуть виглядати так, що їх дійсно буде цікаво читати і розглядати. Важливу роль відіграє і якість друку. Наприклад, то, як виконана друк каталогів позначається на інтересі потенційного клієнта до продукції, бажання купити товар.
Біговка
Біговка – це отримання за допомогою штампа (штанцформи) або ролика поглиблених борозенок (бигов) на аркуші картону або щільного паперу в місцях майбутнього згину картонної упаковки, буклетів або папок. Відрізняється від фальцевания більш круглим і широким заглибленням на картоні, що дозволяє картону рівно і без тріщин приймати потрібну форму при складанні упаковки. Здійснюється биговка на спеціальних машинах. В основному, біговка застосовується на виробах з щільного паперу (від 170 г / м ²) і картону, таких як листівки, календарі, буклети, запрошення.
Фальцювання
Фальцювання – це операція згинання або складання листа для формування рівного згину без попереднього продавлювання тупим ножем (биговки). Лінія фальцовки називається фальцем. Це визначення, перш за все, можна застосувати для простих поліграфічних виробів. Наприклад для нанесення лінії згину (фальца) на буклет, анкету, флаєр, листівку. Лінія згину при фальцюванню, виходить за рахунок прокатування складеного листа між притискними валами спеціального апарату (фальцмашини, фальцювання). Існує також і ручна фальцювання. Наша друкарня здійснює всі види фальцювання, як ручну (наприклад, після биговки), так і автоматичну.
Для багатосторінкових видань більш правильним буде інше визначення терміна «фальцювання»: Фальцювання — це процес складання листів в зошиті певного обсягу і формату з дотриманням послідовного розташування сторінок в сфальцованной зошити для отримання книжкових і брошурна видань.
Висічка
Висічка – це процес, необхідний для перекази фігурної форми плоского листовому матеріалу. Проводиться за допомогою штанцевальних штампів, які використовують для пробивання отворів і прорізів різноманітних форм в надрукованих аркушах (заготовках).
Для високошвидкісної висікання на ротаційному обладнанні в автоматичних лініях часто використовуються ротаційні штанцформи. Їх вартість істотно вище. Чим вартість плоских, оскільки їх виготовлення більш трудомістке, але це компенсується тим, що вони можуть працювати на більш високих швидкостях (десятки тисяч виробів на годину) і витримують до декількох мільйонів циклів.
Перш ніж безформні аркуші картону раптом стануть зручною та економічною упаковкою, вони повинні пройти ще кілька стадій обробки. Однією з таких стадій є висікання. Іншими словами, висікання – це процес, який надає фігурну форму плоского листовому матеріалу. Все це відбувається із застосуванням штанцевальних штампів. Вони використовуються для того різання отворів і прорізів найрізноманітніших форм в підкладених заготовках (аркушах картону). При цьому під вической мається на увазі врубка отворів на будь-якому матеріалі, будь то паперові, картонні або пластикові листи.
Штампи для висікання
Вирізання друкованої продукції відбувається по зовнішньому контуру в процесі вирубки за допомогою висекального штампа (своєрідного фасонного ножа). Більшість з них можна використовувати багато разів, що значно здешевлює випуск повторного тиражу. У нашій друкарні є великий набір готових штампів для виготовлення часто замовляються виробів. Вибравши з уже наявних штампів, ви істотно заощадите і час, і кошти.
Ламінування
Ламінування поліграфічної продукції – це процес покриття поліграфічної продукції плівкою. Основне призначення ламінування — захист зображення від різних зовнішніх впливів
Проводиться за допомогою спеціального приладу, званого ламинатор.
Ламінування може бути:
- холодним або гарячим
- одне і двостороннім.
Для ламінування використовують глянсову або матову плівку. Так само іноді ламінують текстурной плівкою для ламінування. Наприклад: « Пісок », « Полотно », « Льон » Товщина плівки — від 25 мкм до 250 мкм. Найчастіше ламінація використовується для візиток, кишенькових календариків, рекламних каталогів, дипломів, листівок і т.д. Притому даний процес можливий як для окремих екземплярів, так і для великих тиражів. Офсетний, ламінація називається препрессовка.
Адреса
Aдреса : Київ, Глибочицька 17А, 6 поверх , офіс 605
Тел :
098 298 67 98
050 011 29 10
063 624 88 65
093 920 44 15*
*маркетинг відділ
Email : 3843804@clickprint.com.ua