Правила створення гарної вивіски
Правило інформативної назви
Дуже часто, проходячи повз різні установи, ми помічаємо багато різноманітних вивісок, на яких милуються жіночі імена. Однак, наприклад, під вивіскою «Тетяна» може бути офіс будь-якої установи: кондитерської фабрики, рекламної агенції. Вивіска повинна містити пояснення як додаткового малюнка чи тексту. Наприклад: «Whiskas» — мрія Вашої кішки!
Правило люб'язності
Розмістіть над входом до Вашого офісу запрошення «Ласкаво просимо!» і Ви виявите свою ввічливість до людини, яка відвідає Ваш офіс. В результаті цього відвідувач прийде в гарний настрій, що в свою чергу спровокує появу на підсвідомому рівні подяки у відповідь, яка спонукатиме людину вдатися до послуг саме Вашої фірми.
Похвала
Кожен з нас хоче почути похвалу. Тому будь-яка інформація, що супроводжується різними приємними коментарями на адресу відвідувачів, набагато краще сприйматиметься і запам'ятовуватиметься, ніж нейтральна. Наприклад: «Білизна від „Ольги“ — у Вас витончений смак! », або «Магазин „Євроспорт“ — вибір переможця!».
Принцип «Тільки разів, тільки у нас»
Різні акції та знижки проводяться саме за таким правилом. Завдяки таким гаслам як «Поспішайте!» та «Тільки сьогодні!» відвідувачі, опинившись в екстремальній ситуації, починають купувати набагато більше товарів, ніж планували.
Закон кольору
Для найкращого сприйняття використовуйте світлий шрифт на темному тлі, найбільш «дальнобійним» є поєднання чорних літер на жовтому фоні.
Малюнок. Нові технології для старого черевика
Буде чудово, якщо на вивісці буде зображений об'єкт послуги або торгівлі. Яскравий барвистий малюнок у незвичайній фактурі обов'язково спливе в пам'яті відвідувача, коли йому буде потрібний цей предмет. Є ще кілька хитрощів. Покупець хоче знати своїх героїв в обличчя, тобто бачити, хто ще вдається до послуг цієї фірми. Ось, наприклад, на вивісці кондитерської великий гарний апетитний торт, який є чудовим стимулом для покупки, але не для тих, хто сидить на дієті. А якщо ми побачимо той же апетитний шматочок торта в руках стрункої дівчини, підсвідомо спрацює думка – шматочок торта не завдасть шкоди фігурі.
Можна взяти, наприклад, вивіску на стоматологічній фірмі із зображенням Джоконди з голлівудською усмішкою. Хтось із перехожих усміхнеться, а хтось обуриться. Але він згадає саме цю вивіску, коли в нього заболить зуб.