Поширення листівок по поштових скриньках залишається актуальним. Щоб продукція привернула увагу, змусила прочитати інформацію до кінця, її необхідно правильно « подати ».
Важливо правильно організувати рекламну кампанію, щоб вона знайшла відгуки у споживачів, зацікавила послугами або товарами.
Рекомендації щодо поширення листівок
Перш ніж приступити до друку, з замовниками обумовлюються кілька важливих моментів: які райони Києва більше цікавлять, що буде рекламуватися, яка інформація планується розміститися.
Такі опитування допомагають визначитися з ефективним способом друку, домовитися про терміни проведення акцій. При плануванні багатоетапних, тривалих рекламних акцій треба пропрацювати плани їх здійснення.
Щоб реклама « працювала », в незалежності від того чи відбувається роздача листівок на вулиці або буклети кладуться в поштові скриньки, треба дотримуватися наступних рекомендацій:
- - дотримуватися марки – це дозволяє стати впізнаваними;
- - доносити інформацію точно в ціль – не перевантажувати зайвою текстом, виділяти важливі елементи, доносити відомості без помилок, точно;
- -Залучення уваги – можливо завдяки помітному, що запам'ятовується дизайну;
- - усвідомлення тенденцій і демографії – для досягнення цільової аудиторії;
- - постійний перегляд маркетингових кампаній – зі зміною стратегій подачі реклами;
- - необхідність довіритися професійним організаціям, які займаються розповсюдженням листівок – вибирати компанії, що дають гарантії, що продукція належної якості, в обумовленому кількості (з наданням звітів про виконану роботу).
Оптимізувати витрати можна кількома способами. Найпоширеніший – використання недорогий друку при обсязі до 40 000 листівок форматом А6. На вартість впливає і вид паперу, так малювання обходиться дорожче в порівнянні з офсетним. Знизити витрати допомагає ведення рекламних кампаній із залученням партнерів.
Якщо ви плануєте поширення листівок в Києві, і хочете стати впізнаваними, довірте їх друк професіоналам. Фахівці топографії Click-Print не тільки підкажуть правильне рішення, необхідні тиражі, але і розкажуть про те, що треба зробити для успішного просування на ринку послуг.