Рекламні плакати, які працюють
Мимовільна людська увага не залежить від того, чи хоче він знайти будь-яку інформацію. На підсвідомому рівні людина помічає все яскраве і яскраве. Він автоматично звертає увагу на те, що істотно виділяється на загальному тлі. Контрастність, яскравість, новизна та незвичайність — це саме те, що дуже тягне мимовільну увагу. У рекламі цю роль виконують:
— насичені та яскраві кольори;
— великий шрифт;
— світлові спалахи;
— оригінальні зображення;
— оригінальні ефекти та неординарна комп'ютерна графіка;
— багаторазовість;
— рух об'єктів;
— зміст, який не відповідає основним нормам поведінки.
Скандальною може стати тільки та реклама, яка ігнорує деякі моральні та етичні норми, що міцно вкоренилися в суспільстві. Для залучення мимовільної уваги основної маси людей, що проходять повз, у зовнішній рекламі застосовують метод провокації. З його допомогою провокуються імпульси, які привертають увагу людини до послуг чи товарів незалежно від її волі.
Так, споживач розуміє, на що натякає рекламний плакат, але це послання сприймається ним як жарт. Рекламні плакати такого роду дуже ефективно привертають мимовільну увагу. Основна роль них відводиться каламбурному слогану. Він містить цілком пристойну інформацію, але з двозначним натяком.
• Тизерний вид реклами
Тизерна реклама — це ще один її вид, який привертає мимовільну людську увагу. Спочатку подається безглуздо на перший погляд повідомлення, а через якийсь час з'являється оновлений плакат, який розшифровує сенс попереднього. Наприклад, одразу це були плакати, де на білому тлі було зображено лапу кішки зі слоганом «Свободу кігтям!» і із зображенням жіночого черевичка на тонкому і високому каблучці зі слоганом «Гострым каблукам свободу!». А через якийсь час замість білого фону з'явилося зображення лінолеуму, яке стійке до різних пошкоджень.
• Принцип роботи із матеріалом
Крім креативної роботи зі слоганами і загадками, зараз дуже популярний прояв креативу в матеріалах, що використовуються для плакатів. Це може бути тривимірна реклама. Наприклад, так можна створити рекламу праски. На двох конструкціях, які стоять один з одним, розміщуються різні плакати. Один з них не містить жодної інформації і сильно пом'ятий, а інший ідеально гладкий із зображенням логотипу фірми та рекламованої праски. От і все! Реклама готова. Звичайно, для застосування подібних ходів потрібно домовитись із господарем рекламного щита та заплатити додаткові гроші. Але така реклама просто не зможе залишитись без уваги.