Флаєра за зовнішнім виглядом нагадують рекламні листівки. Але, на відміну від інформаційного характеру можуть виконувати роль запрошень на заходи, сповіщати відвідувачів про майбутню подію, виходах останніх колекцій продукції, майбутніх розпродажах і акційних пропозиції. Друк рекламних флаєрів необхідна там, де крім пропонованих послуг і товарів важливо показати всю вигоду пропозиції. Тому такі листівки стають відмінним маркетинговим ходом.
Розміри флаєрів компактні, зручні – А5 або А6. Важливе увага приділяється дизайну. Привабливий вигляд мотивує взяти кілька носіїв інформації, щоб передати їх знайомим і друзям.
Виробництво флаєрів – сфера застосування і переваги
Для більшості споживачів слово « знижка » діє магічно. Тому листівка має переваги перед іншими рекламними носіями – вигідною пропозицією.
При їх виготовленні важливо враховувати всі деталі, дрібниці. Інформація повинна містити емблему компанії-виробника, графічне зображення продукції, подарункові або дисконтні елементи, дані про послугу з додатковою інформацією про знижку (розпродаж).
Сфера використання різноманітна. Флаєр можна використовувати в різних видах товарів і послуг:
- - для компаній, що пропонують актуальне, корисне знання (наприклад, курси іноземних мов);
- - в ресторанному бізнесі;
- - знижкові листівки на дорогу, але затребувану продукцію;
- - флаєра на безкоштовні напої в розважальних закладах;
- - подарункові купони та інше.
Подібні кампанії довели більшу ефективність. Саме виготовлення продукції окупається в найкоротші терміни. Нерідко люди самі шукають привабливі листівки, знаючи, що « заповітні папірці » допоможуть отримати вигідні знижки або опинитися на довгоочікувану подію.
У компанії Click-Print можна замовити флаєр зразок для підтвердження. Виготовлення продукції виконується способом офсетного або цифрового друку. Вартість залежить від виду використовуваного паперу, способу друку, тиражу.